W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zadania Biura

XML

Treść


Obsługę kancelaryjno-biurowa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zamościu zapewnia Biuro, którym kieruje Kierownik Biura.
Do obowiązków pracowników biura należy w szczególności:
 
  1. przyjmowanie korespondencji i przesyłek napływających do Kolegium oraz rozdział według dekretacji Prezesa lub osoby przez niego upoważnionej,
  2. Przyjmowanie i udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do Prezesa, Wiceprezesa, Kierownika Biura, Przewodniczących składów orzekających,
  3. prowadzenie dziennika ewidencji korespondencji ogólnej,
  4. rejestracja spraw, w tym prowadzenie repertorium, rejestru skarg wniesionych do WSA, terminarza rozpraw posiedzeń i rozpraw oraz innych skorowidzów na potrzeby Kolegium,
  5. przygotowywanie akt członkom Kolegium na posiedzenia,
  6. protokołowanie posiedzeń Kolegium i rozpraw administracyjnych,
  7. obsługa urządzeń biurowych,
  8. wysyłanie korespondencji i przesyłek,
  9. przygotowywanie akt, dokumentów do archiwizacji oraz prowadzenie archiwum zakładowego,
  10. obsługa organizacyjno-biurowa posiedzeń Zgromadzenia Ogólnego Kolegium,
  11. prowadzenie księgowości Kolegium,
  12. prowadzenie spraw pracowniczych, ubezpieczeń, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spraw socjalnych pracowników Kolegium,
  13. zaopatrywanie Kolegium w sprzęt i materiały biurowe, prasę i wydawnictwa fachowe, programy komputerowe oraz inne niezbędne wyposażenie,
  14. prowadzenie zbiorów orzecznictwa i biblioteki Kolegium,
  15. wykonywanie innych czynności zleconych w trybie służbowym.